Herhalingslessen Eerste Hulp

Herhalingslessen voor leden:

• Voor de leden van EHBO-vereniging Ermelo worden in het cursusseizoen tenminste 2 herhalingslessen georganiseerd. De herhalingslessen worden gegeven op zaterdagen van 9.00 uur tot 13.00 uur. Voor onze leden is het volgen van deze lessen verplicht.
  • Daarnaast is er voor de leden een Grote Oefening op een externe locatie, dit geeft iedereen extra gelegenheid om te oefenen in praktijksituaties. Voor onze leden is deelname aan de Grote Oefening verplicht.
    Tijdens deze oefening wordt gebruik gemaakt van LOTUS-slachtoffers
  • De inhoud van de herhalingslessen voor het geldig houden van het Diploma Eerste Hulp is volgens de 28e druk van Het Oranje Kruis boekje en conform de richtlijnen van Het Oranje Kruis.
  • Voor de leden van EHBO-vereniging Ermelo zijn aan het volgen van de herhalingslessen geen ‘extra’ kosten verbonden.

Herhalingslessen voor niet-leden:

• De cursus kan (in overleg) in-company gegeven worden als er ca. 10 deelnemers zijn.
  • Voorwaarde voor het volgen van herhalingslessen is dat de cursist een geldig DEH (Diploma Eerste Hulp) van Het Oranje Kruis bezit
  • Kosten: op aanvraag

Meer of aanvullende informatie? Neem vrijblijvend contact met ons op.